11.09.02

började dagen med kaffe & häng på uteplatsen med amelie innan hon styrde bilen mot falun, sen gled jag in till slussen för att bli bjuden på en kaffe och lite skitsnack med min ex-favvo-granne som är i huvudstaden, väldigt trevligt! efter det tog jag mig i kragen för att äntligen gå till beyond retro som ligger längst bort på drottninggatan, har aldrig orkat pallra mig dit men idag hade jag ingenting för mig så då jävlar. kom inte hem med någonting därifrån, dock ett linne & väska från monki och så träffade jag på linda & sara!

kvällen bjuder på middag framför fotbollen samt fint väder så jag tror det blir parkhäng med lite bärs i rålis tillsammans med L & S efter det. sen får jag finbesök av amanda, elina och deras vän vinboxen tror jag allt! fantastiskt bra kommer den här helgen bli trots allt.

Kommentarer
Postat av: elsa

vem e din exfavvogranne?

2011-09-03 @ 00:26:44
Postat av: martina

granne från stennäset, ulrika rosén!

2011-09-03 @ 13:28:02
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0