11.05.25

+ var på arbetsförmedlingen och skrev in mig, äntligen gjort.
+ tagit ut en random fond jag inte visste jag hade = 1600 kr rikare
+ kaffe, denna vardagslyx ingen pratar om tillräckligt ofta
+ solsken, jatack!
+ ikväll blir det en intern-avskeds-kväll i hushållet med mina finest. jag ska bjuda på goon, det kommer bli ledgendary!

- fick köpa en macbook:sladd för 700 släng idag så nu har jag en tight ekonomi igen. fuck it.
- skrev in mig på arbetsförmedlingen. fick sitta där i 45 minuter med en dalmas och höra hur bra arbetsprofil jag har. kändes som om jag satt på matchmaking.com för singlar
- sveriges väder, man fattar inte när det är shortsväder och inte.
- har stört mycket kvar att packa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0