11.07.22

dagen började sisådär. drog till vårdcentralen för att skaffa min nedrans remiss angående knät, möttes av en läkare som tyckte jag var fin i håret och undrade vad man kunde göra åt saken. bra spenderade 150 riksdaler. efter det åkte jag runt i stan med CV:t i högsta hand, så håll alla tummar&tår, sen träffade linda över en kaffe & skitsnack då hon var i huvudstaden.

som alla jag känner förmodligen redan e medvetna om så är jag en brutal missbrukare av svarta jeans. boven i dramat, går inte att undvika det faktumet, bär endast svarta - ibland blå - jeans och shorts. så jag & amelie gick förbi weekday där det införskaffades ett par nya fräscha som får ersätta mina andra, numera gråblå, par. nu ere dags att dra ihop lite klädesplagg och en vinare inför helgen i falun, åker till sara björklunds casa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0