11.08.26

gårdagens livesession av Marigold och Adam Heldring var awesome, blev ett par öl och skitsnack som blev ett bra avslut! vaknade idag av barnskrik strax efter tio, inte direkt the best way to start the day då jag är ett totalt nervvrak inför första jobbpasset som jag har idag 4:00 pm. yes, börjar på McDonalds, har använt förnekelse/hemlighetsmakeri då livets ironi kommit ikapp mig och jag börjar på stället jag sa till mig själv när jag var liten att jag ville jobba. hi5!

i alla fall, som alla mina vänner vet så har jag låg tolerans när det gäller barn. alltså här snackar vi LÅG tolerans. fick reda på idag att min granne är dagmamma, så har under dagen fått lyssna på 'DU KAN INTE TA-AA MIG' eller 'NA-NA-NAAAA' och så vidare. the jo-ooooy of life!

Kommentarer
Postat av: Destiny ♥

Är du sugen på en Macbook Air?

Kika in min blogg & läs mer här: http://danamisaghi.blogg.se/2011/august/macbook-air.html#comment



Puss

Dana ♥

2011-08-27 @ 18:36:17
URL: http://danamisaghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0