10.08.30

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? sitter utomhus i exakt denna stund.

Drömde du något inatt? I så fall - vad? det var någonting awesome för jag låg kvar i sängen och tänkte på det när jag vaknat men nu minns jag inte.

Vilken var den senaste film du såg? a vicious kind.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? skulle köpa en resa till australien i first class direkt. sen fortsätta därifrån och ta resten av världen tills jag tröttnade.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till. jag brukar ha konversationer med mig själv på engelska. tänker även på engelska mestadels. ganska fult.

Vad gör du om 6 månader? 1 februari har cashflow, förhoppningsvis inga frysskador efter vintern och ett happy mode!

Barack Obama? hyvens kille som försöker få USA på benen igen

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? liam/nathanael och chloé.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? absolut!

Vad har du druckit idag? kaffe

Vad var det senaste du åt? stekt zuccini

Vad är din typiska mardröm? att jag blir skjuten och lider i princip.

Trivs du med ditt jobb? don't push it.

Favoritklädsel? svarta jeans och baströja.

Bästa live musik du sett? jay-z, deadmau5, coldplay eller oasis. svårt.

Nästa spelning du ska se? isak strand den 23:e sept!

vad lyssnar du på just nu? The Gaslight Anthem – The '59 Sound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0