09.07.29

Jag gillar att min skärm laggar när man vilar händerna mot den, hehehe. Igår fyllde bästa mamsen 50 barre så det firades hela dagen med en massa mat, tårta, osv, osv. Amelie kom till och med hem över dagen, det var bäst av allt må jag säga, jag behövde en liten dos där. Sen idag gick vi upp 05:30 för att skjutsa hem henne till Hallsta igen - jag sov hela resan dit och var typ död när vi kom fram. Undrade vad tusan jag gjorde där, men det var schysst att se hur hon bor, träffa currie och sisådär. Övningskörde alla 2 timmar hem till Falun sen igen. Nöjd tjej.

Men nu då? Vädret är mulet, jag har inga direkta planer, och undrar var fasen denna dagen ska ta vägen?

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen, jag har en victoria´s secret tävling på min blogg, kika in, Kram Minnie :)

2009-07-29 @ 20:01:51
URL: http://www.minnies.se
Postat av: amelie

klart du behövde en dos av mig, det är bäst! gillade vår mys-prome igår. LOVE

2009-07-29 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0