09.07.13

Blä, jag gillar inte när allting inte går som jag hade tänkt mig. Det är fruktansvärt irriterande.

Idag övningskörde jag, hämtade tågbiljetterna till stockholm,  promenerade och  rökte vattenpipa hemma hos sara. Imorgon drar jag och kommer tillbaka på torsdagkväll antagligen, ska bli gött att åka iväg och tvinga sig själv att hata falun & alla dess invånare ett tag, hehu. Nä då. Sen blir det helg & jag fyller år. WOHO Sen måste jag verkligen göra någonting åt risbusken på mitt huvud. Tackochhej

Kommentarer
Postat av: Elsa

jajo! läste ut den igår natt. Den delen var ju lätt bäst asso.. bästast. mest klyschig och mest drama.

2009-07-13 @ 23:06:16
Postat av: pelle

SÅ när har du uppkörningen då? :)

2009-07-14 @ 11:43:23
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0