Slip inside the eye of your mind. Don't you know you might find. A better place to play. You said that you'd never been. But all the things that you've seen. Will slowly fade away.



Tisdagkväll. Imorgon är det onsdag. Onsdag den 28 Januari 2009. Om exakt ett dygn kommer jag stå i Globen med A och vänta på att Oasis ska börja spela. Jag kommer få höra min absoluta favoritlåt Wonderwall live, jag kommer grina som en riktig nörd och bara älska varenda minut av kvällen. Så otippat nog vill jag bara skrika ut min lycka!  ÄR JAG TAGGAD ELLER?!


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad underbart

2009-01-27 @ 21:12:46
Postat av: amelie

love, love, love!

2009-01-29 @ 15:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0