the summer sun, it blows my mind, it's falling down is all that i've ever known. the time will kiss the world goodbye, falling down is all that i've ever known. it's all that i've ever known.

Godmorgon! Trots att jag fick sova hur länge jag ville idag, vaknade jag prompt kl. 10:06 och var utvilad. Men ligger fortfarande kvar i sängen med en poopie så det är acceptabelt.

Idag ska jag chilla utan dess like innan B trillar in runt 4-5 tiden. För ikväll blir det 18årsfest ute i Bergsgården och lite krök hemma hos mig innan. Så det kommer nog bli suveränt eller helt sämst. Förhoppningsvis det första alternativet! Nu ska jag gå upp, dricka en kopp av mitt nya té och titta på OC.

Kommentarer
Postat av: E.sa

mjaoooo! oki ska inte tvinga fram något hahahhah. :D

vem är ditt span? tell meee.

Iaf, vi måste hänga. <3

2009-02-21 @ 13:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0