09.12.22

igår dansades det loss på pumpen: det var skön musik och schyssta människor så jag hade det faktiskt riktigt nice även om det inte var en toppenkväll. det roligaste som finns är dock att vakna och tänka på de få (läs: många) sjuka ögonblick som rasslade under kvällen: typ att elina överraskade oss alla med sin närvaro, jag ramlade i snön så att alla trodde jag var dyngrak, jag fick panik när min jacka var completely lost men hittade den & då kunde kvällen fortsätta och så ramlade jag ännu en gång när en snubbe fick för sig att - packad! - lyfta upp mig och frallis i luften. gravitationen gjorde sitt och vi låg på golvet och flabbade me hans baginbox vid sidan istället, hähä, och så vidare!

mår allright för tillfället, skallebanket börjar avta och jag har sjuka cravings efter chips. denna tisdag kommer bli lugn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0