word.

Skola idag till kvart i 12, inte helt fel med sådana dagar när man är lite halvdassig och har rethosta. Sitter hemma nu, ska träffa fazan om en timme eller så.  Min syster A har på något mirakulöst vis förvandlats till ett riktigt as, hon är den drygaste i världen för tillfället. Hon sitter hemma på dagarna & söker jobb, sen när vi andra kommer hem så är hon så social och sällskapssjuk att hon går oss på nerverna efter knappt fem minuter. Hjälp?

Har en hög med läxor att göra också för övrigt, det får jag ta itu med när jag kommer hem från stan.

Något annat på tapeten är att jag ska starta en sugar-detox över en månad. Varför inte liksom? En månad utan socker; och då menar jag typ glass, godis, choklad, läsk, kakor, bullar och allt sådant tjafs. Från och med idag. Helt klart. Yes, det skall jag klara... på något annat fantastiskt vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0