080929

 

Bokade klipp&färg idag, det blir av om två veckor då tjejen jag klipper mig hos hade fullt upp, och jag räknar minuterna!
Mina fina skor från DinSko är slutsålda i stl.41, vilket är otroligt bajs, så jag funderar på att klicka hem de från nätet om jag har cash över. Det återstår att se! Ska nog beställa hem nya telefonen ikväll i alla fall, så den trillar hem i brevlådan om någon dag eller så, ÄNTLIGEN!  Nu ska jag snart mysa ihop i soffan med en Ben&Jerrys och se CSI. Mmhm, inte helt fel det.

Jag langar en skön låt till er också.


Kommentarer
Postat av: elsa

du har inte alls ringt! troru inte jag har nåt annat för mig om dagarna eller? idag var jag ju liksom på friskis! not kidding, på riktigt asså. jag villl prata med dig

2008-09-29 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0