yesterday. when it all seemed to be so easy. when we all seemed to worry so much.

De senaste två dagarna har bestått utav take out, musik, filmer & slöhet.  Idag blev det städning, food, ben&jerrys och två filmer på kvällskvisten - the hottie & the nottie och Step Up 2, The Streets.  A valde film nummer ett, den var kass, jag valde nummer två och den var clean som fan.

Nu är jag trött & vill egentligen sova men jag vågar inte för det blåser som själva satan utomhus så det piper och låter onödigt skrämmande. A blåser håret, det känns lite mer bra att sitta ensam i husets mitt då, men att ligga tyst i en stor och ensam säng? Noway.  Det är Looptroop som ger mig gött sällskap för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0