walls.

Igår var det allt trevligt! Jag hade med min Elina som sällskap & så träffade vi på fler peeps på Arenan. Sen hade vi en massa emokidz med oss också, hoho, så pass många på ett ställe borde vara förbjudet. 

Nåväl,  förband nummer ett hade värsta nice sound men killen som skrek igenom varje låt var inte särskilt begåvad så jag gillade det inte.  Förband nummer två var mycket bättre, Mary Fay, med en goodlookin' singer. Sen var det Chemical Vocation, lövlie lövlie lövlie, men de spelade inga gamla godingar vilket var synd.  Även om deras nya låtar är galet bra, & är det bara jag som har missat den nya (?) sångaren/gitarristen Lund? Han var clean.  Och så var spelningen odrägligt kort. Kort, men bra!

Ikväll ska jag på mat & häng hemma hos victoria, det blir fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0