there is something that's not really settled. but i cant remember what it is.

Ännu en höstlovsdag. Har ett stukat finger & hunnit städa kylskåpet där det nu är skinande rent med fina små lappar om vart allting ska stå. Jag hatar att ha ett stökigt kylskåp. Det gör mig udda, jag vet. Kollat film har jag också gjort, Patrioten, en helt underbar film vet ni.  Hm, jag har verkligen inget liv just nu tror jag... jag har till och med kommit på mig själv med att vissla julsånger.  Fasiken...

PS.  Jag är faktiskt med & tävlar om en Luella tee på denna blogg.  Visst, jag vinner aldrig något men det är fan värt att testa om det är en Luella t-shirt.  (!!!)  DS.

Kommentarer
Postat av: Annis

Åh ja, underbart med festival. ^^ Jag hoppas på en riktigt härlig festivalsommar '09!

2008-10-28 @ 19:27:44
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: k)

svar; åhja, jag med! Men tänker tjuva min pappas väst :O Han är typ jättelång så han har typ världens största väst :D men snyggt ;)

2008-10-28 @ 20:00:33
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0