jag kom, jag såg, jag gick, eller?

Falukalas, kväll numero 2.  Först var det dött som alltid, sen trillade det in fler raggare/svärdsjö-människor/13åringar och det hela började bli lite trögare än vanligt.  Jag & Bella tog en varmchoklad på pralinen som faktiskt hade nattöppet - mer sådant till Falun - och det var bra mysigt. Bästa på kvällen. Sen fick jag vänta på bussen i evigheter - 20 minuter - och blir bländad av all kärlek jag ser. U-underbart.

Nu ska jag nog ladda min iPod med några nya låtar. Tjill värre. Sen ska jag ta och slänga mig i sängen med två tjocka sovsällskap.  Yes, katterna you know, haha! Ännu en anledning till att jag borde gå ut oftare? Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0