16:28

Fortfarande sjukt trött på allt som har med den här dagen o göra, men jag ska lägga mina klagomål åt sidan! 

Det blev en snabb runda på H&M innan jag och Johanna plöjde folk på stan och gjorde lite jobb.  Det blev hårsprej, smink, örhängen, och ett grymt snyggt nagelack - orange sådant haha! Lite annorlunda och skall testa det snarast! Något annat jag vill ha nu för tiden är en adidaströja med lite rasta-färger på, hittar ingen bild på nätet så ni får föreställa er detta vackra ting!  Men pengarna den här månaden får bli på P&L biljetten - det går före allt annat!

Ikväll kanske jag drar iväg till Karin och hennes lilla hus i slätta, om inte, så stannar jag hemma och chillar lite. Är trött och är inte direkt pepp på allt och alla. Nu ska jag ringa Victoria och ge henne lite information! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0