sorry you're not the winner

19:50

Nej du vinner inte ett jävla skit här. Jag tycker inte om dig & din stil längre. Helt patetiskt, lagom mycket patetiskt och inte en skvätt sentimental är jag heller för den delen.

Åter till annat, jag gillar att jag kommer få fett med cashflow förhoppningsvis den här månaden och för att inte tala om nästa månad. Jag gillar't och jag behöver det som satan, antagligen till min Jimmy Eat World biljett.... och en massa shoppning på det. Mhm!   Nuuu måste jag göra slavgöra - disken efter våra fiskepinnar.

image207

Kommentarer
Postat av: elsa

fiskepinnne! Gillar bilden! Det ser ut som hela falun flyger för man ser inte vattnet.

2008-01-21 @ 20:55:47
Postat av: amelie

jag tycker det ser ut som en bro - och att vattnet är lååångt där nere under! cooool

2008-01-21 @ 23:10:29
Postat av: josiee

fiskpinnar a classic! Diggar bilden btw!

2008-01-22 @ 01:52:45
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: martina

kul att ni diggar bilden liksom, fiskpinnar är skiten!

2008-01-22 @ 21:09:47
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0