pump it up

20:40

Usch jag måste verkligen plugga matte, jag har typ 7 uppgifter att göra men jag orkar bara inte. Orkar inte slå upp boken igen, orkar inte fatta. Nej, jag får slita arslet av mig innan provet istället.

Sitter och njuter av Jimmy Eat World, det bandet alltså... det är speciellt som fan. Och att jag antagligen kommer att få se det om lite mer än 2 veckor är helt ofattbart. Underbart. Fantastiskt. Suveränt. Jag gillar't.

Ikväll ska jag ta det lilla lugna, som vanligt, och så blir det nog till att se The Wedding Planner eller vad den nu heter. Har suttit och redigerat bilder från studion idag, så det ligger några bilder på bilddagboken. Ge mig kritik, jag fotar aldrig studio!

image206

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0