just gimmie the light

14:55

Jag hade ett sjujäkla problem att gå upp ur sängen imorse, det var så bekvämt, varmt och mysigt så jag hade noll inspiration att gå upp. Nix.  Och klockan var endå inte så mycket!   Nåväl,   jag har hunnit med det mesta idag. Springa i mina heels ner över gatan så alla grannar tittar förvånat på mig,  stoppa 702:an när den är på väg ifrån stennäset för att hinna med in till stan, 10 kronor för bussbiljett,  kirra jobb med hanna och sen springa efter amelie och bilen/skjutsen hem och stanna henne genom att banka på biljävelen och skrika hennes namn rätt ut. Ganska mycket förvånade miner där med.  Men hur som,  nu är jag hemma och ska chilla lite med OC.  puss

Kommentarer
Postat av: Elin

har du något pinsamt minne?

2008-01-05 @ 15:08:54
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: fuzzzzzz

HAR DU JOBB?

2008-01-05 @ 16:01:14
Postat av: Martina

Elin:
pinsamt minne?
herrejösses ja det har jag! :)
vem har inte det?

fuzzzzz (elsa?):
jamen hallå klart jag har, jobbar för ung redaktionen och gjorde ett repotage idag.

2008-01-05 @ 16:34:59
URL: http://bemyescapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0