i lay down, waiting for your call

17:00

Idag, mina damer & herrar (?), har jag övningskört för första gången i mitt liv! Och jag måste säga att jag är jävligt bra på det, en riktig naturbegåvning!  OCH DET VAR SÅ JÄVLA ROLIGT. Nu har pappa & jag big plans på att övningsköra lite varje söndag när han är hemma. Jag kommer vara bäst i hela världen. Tills jag krashar bilen vill säga.

Mer som hänt idag? Nja, ingenting faktiskt. Jag har världens dåligaste samvete för att jag inte pluggat matte, har prov på torsdag och jag kan alldeles för lite. Blir avundsjuk på Bella som har sånt självdiciplin & pluggar en vecka innan provet, haha! Tusan. Nej, jag ska nog chilla lite och ta ett fotbad. Mums.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja =) Hur länge räcker dom? typ?

2008-01-27 @ 17:21:27
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: milk

åh det är så jäkla kul att köra bil!! kul att det gick bra!

2008-01-27 @ 17:24:01
URL: http://imilk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0