and after all, you're my wonderwall

22:50

Ojoj, sen kväll med Martina. Jag har inte varit uppe såhär sent på många kvällar den här veckan, haha!  Det blev inte till att svänga sina lurviga ikväll, men lite Let's Dance på TV blev det istället. Och låt mig säga att "Uffe" dansar som en bajs - till och med jag kan bättre -  och vart tappade den herrn sin hållning? Liksom hej puckelrygg vs. knäa-mina-knän.  Nej, den mannen är inte i sina snyggare dar!  Nu ska jag snart krypa till kojs, imorgon ska vi vara friska!

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHHA vem fan e uffe

2008-01-19 @ 01:43:26
Postat av: martina

Han var deltagare i Lets Dance. Han är en gammal barnprogramledare eller något, kommer ihåg honom från Bolibompa á la 90-talet haha!

2008-01-19 @ 17:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0