i grow up beside someone i don't know

14:50

Jag vaknade upp vid halv elva och var grymt pepp på den här söndagen, så skönt att bara börja dagen med att vara pigg och på bra humör. Ovanligt för söndagarna också för den delen. Tog lite frukost framför tv:n & filmen Linas Kvällsbok - hahaha! Så sjuk film med mycket humor. Har annars bara suttit framför datorn & redigerat bilder från stockholm, sen sjönk humöret då jag inser att jag ligger på botten när det gäller foto. i alla fall just nu. inte bra. nej!  Har lagt ner redigeringen för en stund & har fått i uppdrag att färga mammas hår. Förhoppningsvis brunt och inte grönt, vem vet när jag är i svängarna liksom. 
Ska sluta skriva skit nu, ha en bra dag!

image221

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dom tog studenten och det var slutfest :D

2008-02-10 @ 19:41:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0