can you remember when i walked away, do you remember when i tried to stay? with you in berlin.

hemma från stockholm, några tusenlappar fattigare och ett par kassar med nytt hem till garderoben.  känns ganska fint faktiskt om jag får säga det själv!  har haft det underbart & ptja, stockholm är hemma för mig så det kan inte bli annat än rätt.  amelie och jag börjar gå varandra på nerverna efter dessa dagar tillsammans så det var rätt lagom att åka hem ikväll ändå, haha!  vi hade inte mycket att säga varandra där i slutet heller så...

ska trilla ner i sängen med ett avsnitt Heroes nu innan jag sover!  något annat fint ni måste lyssna på är Sugarplum Fairys nya platta The Wild One. Typ det bästa på länge - jag längtar efter P&L.  puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0