det fina framför verkligheten

Jag springer runt i ett par gråa, tunna pyjamasbyxor som egentligen är för långa. Till det har jag en t-shirt och mitt smutsiga hår uppsatt i något som liknar en tofs på huvudet.  Idag har jag tittat på filmen Försoning, och det var nog något av det bästa jag sett på väldigt länge. För fin för att vara sann.  Nu springer jag som sagt runt & städar mitt rum som jag vet inte vad.  Jag chockades utav mig själv när jag insåg att jag inte hade många centimetrar utav rena ytor i mitt rum. Och mitt rum är inte sååå litet faktiskt.  Så nu vet ni vad jag sysslar med.  Vad gör ni?


Kommentarer
Postat av: Lisen

O, vilken frän blogg!

2008-08-08 @ 16:26:40
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0