de som vill mitt bästa är de jag saknar.

Tog promenad med lillasyster för att fika med Elina på Kopparhatten ikväll, sen träffade vi på Marielle & Sara som gjorde oss sällskap! Tog bussen hem sen för mina fötter värkte (hej skavsår, vi två är inte vänner!)  och styrde upp med musik så hela bussen skakade, höhö.  Ska snart lägga mig i sängen med min bok & lite candy, jävla tjåkis jag är på riktigt.

Vet inte vad jag gör längre, försöker och försöker men ibland slår det bara fel och ingenting vill visa sig fungera. Det är bra men samtidigt ligger jag på botten utav allt och försöker krypa upp men ingenting vill hjälpa. Ingenting. Jag är ingenting.

Kommentarer
Postat av: Olof

polaroidkameran; nice då har jag iallafall en säker köpare! plus att du bor i falun, smidigtsmidigt, slipper frakt osv. Men ska nog lägga ut en bild på bilddagboken och fråga hur mkt folk har lust att ge för den först! :)

2008-08-18 @ 23:08:03
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0