080808, fast egentligen 080809


Foto:  Karoline


Kvällen spenderades med de gamla goda tjejerna lite här & var. Det var mysigt minsann! Men det blev tidig hemgång, kollade lite TV & gamla Kreta-bilder med A.  Hihi, ibland är man bara för ful.  Nu sitter jag & lyssnar på Billie The Vision... och har det allmänt bra i min nybäddade säng.

Annars var det tydligen en speciell dag idag, fast egentligen inte. Det var den 8:e Augusti, 2008  -  080808.  Lite coolt kanske eftersom att det händer en gång per år.  Det borde ha varit en speciell dag.  Hmm... imorgon kanske.

På tal om imorgon så kommer min paps hem från USA!!!!!!1  Tyvärr kommer han antagligen inte hem med objektiv & mobiltelefon, men det får fixas här i la Sverige istället eller något sådant. Första sak att göra på söndag är att beställa ny telefon, he he he. Nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0