22:40

Det blev ett par satans snygga glajjor, nöjd tjej må jag säga!

Kan och vill inte sova, jag kommer på tusen saker jag egentligen behöver göra just nu! Fixa de där jeanshortsen av gamla jeans, fixa lite med handbagaget och sy fast den där jävla knappen på mina andra shorts. Har jag tid? Nej. Ska jag försöka göra det nu? Nej. För nu ska jag sova, i alla fall försöka få lite sömn innan jag ska upp halv tre inatt. 

Tänkte egentligen skriva en fin liten text här till Bella där jag försöker ursäkta mig om att jag glömde hennes adress men jag är för söt för sådant, så jag får söka på eniro eller något haha - MÅSTE SKICKA VYKORT!

Ni, mina få men dock tappra läsare (!) , får ha det ganska jävla bra för det ska jag ha! HÖRS OM NÅGON VECKA ELLER SÅ.  <3


Kommentarer
Postat av: elso

YEEEEEEEEE! DU HAR MIN ADDRESS VA BIATCH

2008-04-24 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0