19:40

Och så var söndagen över.  Helgen gick fort trots att jag egentligen inte gjort någonting alls - trist men väldigt behöveligt. Skönt att bara få slappa några dagar.  Men nu är jag klar med att vara sysslolös så jag ser faktiskt framemot den nya veckan och allt inplanerat!  Morgondagen ska startas kl. 6 på morgonen med en promenad. Yes, jag ska göra det. Lite karaktär har jag minsann... haha!

Men nu ska jag göra fruktsallad till familjen & sen ska vi sätta oss framför TV:n och se på Morden i Midsomer. Någon mer än jag som faktiskt älskade detta program när jag var typ... 10? Jaja, vi har lånat hem några dvd:s av min moster och tada - filmkväll skapad!  puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0