10:45

Good mornin'
Onsdag, datakunskap, you know the drill. Har börjat arbeta med Excel & det är så satans tråkigt. Word-programmet kunde man åtminståne. Bella har beslagtagit min iPod också för den delen, den lilla bajsen, så jag får underhålla mig så gott jag kan mohaha. Lättare sagt än gjort. 

Har hunnit vara på hälsosamtal idag hos skolsköterskan - där fick jag lätta mitt hjärta om hur underbart jag mår, att skolan är bäst i världen och att jag verkligen inte har några problem med vikt eller narkotika. Liksom, tja. Hon hade fetaste förhöret om varför jag inte dricker mjölk och undrar varför jag inte pratar med min mormor längre. Dryg tant. Men jag tog mig igenom det också, senare idag har jag ingen aning om vad jag hittar på. Det återstår att se.  Nu - back to excel.  <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha en bra dag!

2008-04-16 @ 15:38:37
URL: http://Mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0