11.05.27

jag gillar inte att det ska vara så kallt och blött ute, sitter med halsduk-mössa-mjukisbrallor-tröja-filt och ibland en katt i knät och jag fryser fortfarande! australien må ha varit fantastiskt men jag har blivit kräsen för livet när det gäller värme.

gick upp 07:15 idag, väldigt obehagligt att lämna en varm säng vid denna omänskliga tid, men fick agera chaufför till mamma & hund till jobb och dagis. sen har jag och kamelia kört fram och tillbaka med alla (!) dessa loppiskartonger till rusta där vi ska stå imorgon och sälja skräp. nu: vi ska köpa flyttkartonger, hämta mamma & hund, sen pappa från flygplatsen och kanske faktiskt göra någonting roligt av denna fredag!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är ALLTID roligt att skjutsa mig :)

2011-05-27 @ 16:43:38
Postat av: Mamsen

Det är alltid roligt att skjutsa mig :)

2011-05-27 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0