11.03.25

befinner mig i Manly, feels seeuuuu good, ska jobba lite for boende men i princip ingenting. swe-eeeet. anyways, har fatt ett 4beddorm, ingen mer som bor dar for tillfallet & det e ganska positivt i med att vara vaskor knappt far plats...... hahahaha, bildbevis kommer, sa sjukt humoristiskt.

sag peace and love's nya bandslapp, nu kommer aven Atmosphere, Jimmy Eat World, Underoath och Deadmau5. peace and love prickar in i princip alla mina javla favoriter detta ar och jag befinner mig pa andra sidan jordklotet. dock ska jag formodligen se Deadmau5 om en manad... men denna fuckin' LINEUP! om det e nagonting som gor att jag vill hem tidigare till sweden sa e det peace and love. javla. satans. as.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0