11.07.17

satan i gatan vilken baksmälla jag förtjänade och fick helt gratis idag, fantastiskt. vaknade 1:30 av min fina huvudvärk och linda som ville ha kaffe & har sedan dess varit lite stel vandrande pinne.

för igår se ni dracks det både bubbel & vin, vi åt god mat och hade det allmänt trevligt på uteplatsen. efter midnatt när elina dragit vidare hemåt mot falun så bestämde vi oss andra för att fortsätta partyhumöret till högdalen. efter lite spontanåkning av tunnelbana och buss samt en promenad kom vi fram till en fet utefest med musik, gött folk och hela köret. kom inte hem förrän runt fem imorse och somnade jävligt nöjd i min säng. hi5! undgick dock inte att bli påmind om att skaffa alkolås på min lur och javisst, det finns bilder. återkommer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0