11.07.14

det händer inte sådär överjävligt mycket nu för tiden. har på något vänster lyckats tappa fotfästet om att halva sommaren har gått, vad hände där? insåg samtidigt att jag inte haft en vinter på ett år och den känns läskigt nära nu, måste alltså göra en plan som vi kan låtsas att jag kommer pricka av till punkt och pricka.

- mindre b:day party ihelgen
- fylla 20
- köpa bärs alldeles själv
- picknick i en park!
- gröna lund besök, det var över 4 år sen sist
- falun i slutet av juli
- annan roadtrip? skåne? göteborg?
- ut och leta seriöst nine to five job (mindre kul)
- återuppta min bränna som är spårlöst försvunnen
- ta mig ett dopp i sverige. måste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0