11.07.03

first up: vilken vecka! har sett och dansat till många bra band - kings of leon, M.I.A, looptroop, organismen, deadmau5, social distortion, 30 seconds to mars, atmosphere osvosv! jag har druckit lite för mycket öl och vin, rökt lite för många cigg, pussats och kramats, skrattat tills tårarna rinner, missat cunninlynguists & underoath så jag blev arg, träffat roligt folk, sett soluppgången, inte haft sönder knä eller lur... det var en redig jävla vecka. thanks! idag var baksmällan efter fem dagars kärlek och alkohol inte nådig. det blev middag ute hos moster innan vi rullade ner mot stockholm igen, det var en dryg resa må jag erkänna. nu ligger jag i min nybäddade säng, lyssnar på fin musik och ska sova som en gud i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0