11.01.24

nu mina kära - snart avundsjuka - vänner ska jag berätta om min gårdag som var enligt mig jävligt extraordinär!
---
började dagen med jobb mellan 05:30-12.00, äter frukost/lunch och tar mig en eftermaten:cigg med kamelia & tänker på hur bittert det är att Big Day Out är 15 min. ifrån mig och jag är inte där. lyckades aldrig få tag på biljetter alltså. plötsligt dyker the boss of the hostel Ken upp och frågar: vill ni jobba på Big Day Out för 250 bucks? tackade ja innan han hann avsluta meningen om lönen. drar iväg, möts av POO CREW som ger oss en lime:grön tee med den exakta texten POO CREW på baksidan, underbart. 14.00 börjar vi alltså fylla på toapapper på bajamajorna, jag hamnar vid området precis bredvid dubstep/electronic:scenen. helt okej trots allt att lyssna/se konserter medan man jobbar. jobbar fram till 11:40 på natten, får chilla ganska mycket, se de flesta konserter jag vill & njuta av 70.000 andras närvaro. för att rub it in your face lite mer - JAG HAR SETT RATATAT, EDWARD SHARPE & THE MAGNETIC ZEROS, CRYSTAL CASTLES, SIA, DIE ANTWOORD, ANNA LUNOE OCH FUCKING M.I.A, M.FL! försöker fortfarande smälta detta, som var helt fantastiskt trots de äckliga toaletterna, så jävla värt och lätt något man får skryta om!!!  & jag fick 1700 spänn för detta. så. jävla. värt (!!!!!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0