11.01.10

alla människor man träffar här slutar aldrig att förvåna en själv. idag satt jag & amelie ute vid the courtyard och snackade med två dudes från melbourne som bodde i ett fett hus där med typ 6 stycken andra och låter backpackers bo hos dem lite då & då. blir alltså erbjudna billigt & överdrivet awesome boende i melbourne medan vi letar egen flat, katchi-iiiing. sen när jag berättar om mitt fotointresse får jag höra att han känner en av melbournes mest kända/erfarna modefotografer som är fett duktig & letar assistenter from time to time. han skulle lätt kunna kolla upp det åt mig när jag kommer dit allts. för att rub it in your faces - han är själv modell/actor, het och från typ exotiska sydamerika. kan det bli bättre? kamelia, vi åker till melbourne imorgon?

Kommentarer
Postat av: fasan

jävlar vad nice

2011-01-11 @ 14:18:34
URL: http://imawario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0