11.08.22

helgen for iväg i all hast, fredagen började med att jag gick till kiropraktorn som frågade mig på momangen när jag kunde komma tillbaka. så fin och missbildad rygg hade jag. på kvällen firades nicklas graduation, riktigt trevligt, sen blev det några glas rosé hos amanda och sandra med fina tjejer. lördagen spenderades med linda och sen på kvällen bjöds det på mer festligheter. söndagen var huvudvärk, burkcola & mat i lite solsken, gammalt hederligt preemhäng och så vidare. inte helt fel!

började måndagen med att besöka herr knäcka-rygg igen som vred och vände mina kotor tills de var finslipade. tappade ena pluppen till mina headphones så hade ett öra med musik samt ett öra med barnskrik. fick sova upprätt på tåget så nacken inte låste sig, mindre bekvämt, och när jag äntligen kommer fram till gubbängen får jag mig en redig släng i face:t. jag har ingen hemmanyckel. jag skulle ju egentligen hem igår när familjen var hemma (!!!!) tänk dig detta faktum när man inte fått sin daily dose av koffein, är allmänt trött och verkligen inte står ut mer. yes, fick alltså parkera väskan utanför ytterdörren, vända och åka till slussen där amelie gav mig gratis kaffe & husnyckel. nu: mer kaffe, lite äppelpaj och entourage:avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0