11.04.07

lag pa stranden i en timme eller nagot idag da det antligen var solsken och varmt, battrade pa brannan sa jag ser lite fraschare ut igen! alskar att jag bor en minut fran varldens finaste strand.

sen tog vi en tripp till warrington mall, typ som kupolen fast utan tak och istallet lite faglar, trad och school:kids som hanger utanfor KTC och mcdonalds. la mina sista slantar pa underklader och goon, fint det!

nagot annat intressant: pappa skrev tydligen pa kontrakt pa ett hus i gubbangen igar sa den 1 juni flyttar familjen martensson fran falun och tillbaka till vart gamla hood. kanns konstigt, blev mallos nar jag fick mailet fran mamma aven om jag vetat om att vi ska flytta tillbaka. det e konstigt, men huset ser awesome ut och jag slipper packa ihop hela vart gamla hus sa jag klagar inte haha!

nu till den stora fragan: ska jag hem till peace and love eller inte? i med att mina parents koper ett javla hus blir det inte mycket bidrag = jag maste ha ett jobb nu. och det e ju inte falun jag flyttar hem till i alla fall.

javla i:landsproblem, ikvall dricker vi goon & skippar resten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0