10.09.25

hade en riktigt nice gårdag: väldigt otippad, träffade roligt folk, vann några vad, lite ångest idag osv. så allt är som det ska vara med andra ord, haha! adrian lux var ju helt jävla fantastisk också. har precis dragit mig upp ur sängen, e allmänt död/lycklig då jag fick för mig att panik:packa igår när jag kom hem & mitt golv agerade väska...

annars har jag & amelie bokat biljett till aussie den 29:e november, tack för den! nu: dags för toast innan jag taggar till stockholm och stannar där tills måndag eller så, fint det! la-aaaatero!
ps: lite bitter över att jag missar infected mushrooms i Bergen t'night men får i alla fall hänga med lite militärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0