10.06.27

nä: har liksom inte ens ord för gårdagens bravader. gissa vem som ligger som en död fisk i soffan och har gjort det hela dagen? england-tyskland och TV4 är min kompanjon, överdrivet spännande match med låg volym då hjärnkapaciteten är lite lägre än vanligt idag så att säga.

rådis var lika packat som besökarna, jag drack öl, tog mobilbilder utan blixt så de blev blå, våldtog min mobil som vanligt, köpte (antagligen?) världens dyraste pizza på maestro på storasysters begäran och fyllekäkade för första gången i mitt liv, har dock inte vågat kolla hur mycket jag gjorde av med igår - lyckligt ovetande är bäst.

nu måste jag resa mig upp, försöka få ordning på mig själv och åka iväg för att köpa tält till peace and love som kickstartas imorgon. hur i helvete ska jag palla en hel vecka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0