10.06.22

vaknade 12.00 sharp och har sedan dess hunnit äta lite sallads:frukost men annars bara suttit med tre mobiltelefoner - en gammal, en lånad, en ny! - och två datorer framför mig.  Jag. Hatar. Teknik. Seriöst, jag har suttit och pillat, försökt installera, slagit telefoner i golvet av aggressioner samt misstag, fått igång min gamla mobil med ett glädjetjut som sedan ersätts av en trasig telefon/depression två sekunder senare. Ingenting vill fungera för mig idag. Nya luren är igång: jag börjar lära mig men har fortfarande engelskt tagentbord och inga kontakter till sms men jag har i telefonboken. En sväng förbi the phone house idag kanske?

Ska nog ta mig en härlig dusch nu, tjata lite på amelie så vi kommer iväg mot någon mysig park/liknande med harley, ipod:högtalare och något gött samt en tripp till WeSC/The phone house. Ja, så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0