10.06.10

med ca två timmars sömn i bagaget var det studentlunch idag - väldigt trevligt om vi bortser från bakfyllan/att jag nästan somnade lite av och till. det tidigare blogg:inlägget bevisar hur kul jag hade igår, men vi vet alla att martina mårtensson, alkohol och teknik inte går ihop.

konstaterande nr ett: jag borde inte vara ägare till en mobiltelefon.
konstaterande nr två: gå aldrig in på datorn i berusat tillstånd.
konstaterande nr tre: jag är tydligen numera lättpåverkad...
konstaterande nr fyra: nudelsoppa är bäst dagen efter
konstaterande nr fem: jag tar studenten imorgon (!!!!)

nu ska jag snart tacka för mig, lägga mig, ladda om batterierna för morgondagen som ska vara regnfri och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0