10.06.08

gårdagen bjöd på mösspåtagning! sjukt underbart att få sätta mössan på huvuden, kalla sig för student och skrika ut hur jävla lycklig man är. mmh, skön känsla.

sen dog min mobil:skärm - skön känsla över. efter två timmars nervöst sammanbrott så lånade jag amelies gamla, utan några som helst nummer, drog på mig kläder, satte mössan på plats återigen och åkte till jana för att bli berusad och på bättre humör.  lyckades med det kan jag tala om: först ut var etage, ett totalt misslyckande som bjöd på äckligt dött kött. så vi styrde mot älskade rådis istället, där glömde man självklart bort att det bara var måndagsklubben så de flesta var nyktra. lite pinsamt, men det e bara att ladda om inför onsdag.

ska vara på tårt:fika hos min lärare/med klassen om en halvtimme. känns li-iite tungt men det e bara att resa sig upp från soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0