10.06.02

hej juni! kör på den att jag lägger undan stressen över studentvecka:outfits/problem osv. och njuter lite av dessa soliga dagar som moder:natur numera bjuder på.

idag har jag äntligen (!!!) klippt/färgat håret, har iofs överdrivet mörkt hår men det är mycket bättre än min tidigare såkallade frisyr. min kära frisör såg lagom rädd ut när jag rusade in där, lite försenad efter en lite för lång sovmorgon, med barbiehår/kråkbo. har även hunnit sola, titta på sex and the city 2 med marielle samt ännu en gång gjort min specialitet/haft ett besök på rådis. ikväll liknade det mer ett mellanstadie:disco så jag rullade hemåt ganska fort.

nu ska jag sova, tandläkarbesök imorgon klockan 10, som jag inte ska försova mig till. även om det vore nice att slippa det, ehehehe. g'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0