10.01.20

dåliga saker: mitt immunförsvar, min tjocka katt som äter upp glassen, franska, hosta under biobesök när man är 10 personer i salongen, för mycket sjukanmäld-icke-närvaro från syo:n, grå snö, uttjatade låtar och sist men inte minst sandra pettersson. (snälla, var inte en person som googlar dig själv)

bra saker: jag gick upp i tid, mössa istället för att tvätta håret, mamma hämtade mig efter skolan så jag kom hem på 5 min, kycklingmiddag, biobesök med familjen, hugh grant's löjligt roliga karaktär i Morgans.. och imorgon är min sista psykologilektion för evigt!


Kommentarer
Postat av: ame

lovar att hon gööör! dagen innan betygen blir slutsatta ;)

2010-01-20 @ 21:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0