10.02.14

vaknade med solsken i ansiktet, fick rosor på posten och har tre relationsförfrågor på facebook idag!

nä... complete bullshit.  jag försöker vara ignorant mot att det är alla hjärtans dag idag.  har mest blivit pissed off på min dator som inte vill fungera nu heller, det har liksom tagit över 2 timmar nu för att installera photoshop, och det är inte klart än.  det enda den är bra på är att hänga sig.

igår blev det nyktert etage istället för banken, jag plåtade som vanligt och träffade på roliga typer haha. vi får se när vimmelbilderna dyker upp: min dator är som sagt inte samarbetsvillig.

nu ska jag ringa sara, sen förhoppningsvis ta en promenad i solskenet till henne. det får mig nog på bättre humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0