2010 ---

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? det kan man säga, typ tog körkort, tog studenten samt åkte fyrhjuling. bara några få av de nya saker jag gjort.
Har du några nyårslöften? sluta röka, men det löftet har jag redan haft och det gick ju sådär. ska verkligen försöka backpacka ännu mer, typ asien, aussie again?
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? min kusin!
Vilka länder besökte du? frankrike, australien, mellanlandade i singapore, england och danmark också om det räknas?
Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas? hmff, alla dagar?! bland annat valborg, älskade det dygnet då vi var ett gäng som drog ut, var på husgården osv. det var awesome, har aldrig haft så roligt.
Vad var din största framgång 2010? jag kom iväg till australien trots min sämsta ekonomi och så vidare.
Största misstaget? har flera, men orkar inte fokusera mer på misstag, alldeles för ovärt.
Bästa köpet? min macbook, har avbetalning...
Vad spenderade du mest pengar på? cigg och fest, haha
Gjorde någonting dig riktigt glad? alltid mina vänner & familj, att jag faktiskt har njutit av varje sekund av det
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? riverside, home, funnel of love, its bigger than hiphop, alla infected mushroom, strobe med deadmau5... så mång-aaa bra låtar,
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? tränat
Favoritprogram på TV? entourage (!!!!)
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? tårtkalas i all tradition, fick en överraskning i högsta klass på rådis och umgicks med nära/kära. helt fantastiskt må jag erkänna.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? enformig, adidas:tracks, vitt/svart/lite tradig kanske.
Den bästa nya personen du träffade? går omöjligt att bara säga en person, har lärt känna många nya & uppskattar varenda en. låter ju ganska nerdy men så jävla sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0