10.12.30

åh jävlar alltså vad mycket att berätta. min idé om att australien skulle likna ett rehab för mitt partyliv var ju den största lögn någonsin. i måndags var det 65 pers från vårt hostel som var taggade till tusen så vi festade utan dess like, har lärt mig ett nytt ölspel som kommer spelas fler gånger. tisdagen var slow, började jobba i köket så nu slipper jag städa mer som amelie fortfarande får göra. igår reppade jag & ryan på big night out, fick feta bartabs och kom inte i säng förrän 5:30 am. helt sinnessjuk kväll med dans på podie, roliga peeps, hittade på en vän från manly mitt på sin city,  skor nerslängda från en balkong osv. slutar aldrig förvåna mig själv - måste jag påpeka att jag är bakis som ett djur idag?

ska i alla fall få pizza idag. bara att ladda om inför morgondagen som fortfarande är totalt oplanerad, men nyår är så overrated så vi tar det som det kommer. ska skåla och var glad, kanske på stranden? hehe, känn avundsjukan mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0