10.12.11

shiiiieeee, gårdagen var ett jävla spektakel. började fantastiskt med en flarra vin på vårt hostel, gick till wharf hotel för drinks med Ann, träffade på blonda peter pan, fortsatte natten på shore club för asgarv, dans, fler svenskar, nya bekanta och så vidare till stängning. drog på promenad/brottningsmatch på manly beach med jay och kamelia, VASKADE MIN LUR, kamelia försvann så jag fick leta i sanden, fixa preliminär sovplats men promenerade hem vid 5 am eller något. gick lite vilse men hamnade till slut rätt: manly guest house. bölade över min telefon då jag åter igen, efter sex månader, tappat över 200 nummer. IGEN. alltså come on, hur jävla kasst karmakonto har jag? däckade vid 5:30.

började dagen med telefon:letande vid 8:00, men insåg att alkoholen fortfarande satt där den skulle så jag gick upp för att sova vidare efter en kvart eller så. plus att stranden var plogad så min telefon är förmodligen manglad. ännu mer plus på karmakontot? sov till 1 pm, vi käkade en halv limpa rostbröd och pizza på tre timmar. pengarna rullar ut som de ska, det går kefft nu. SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Mams

Vem annars ska tappa sin telefon!!!!

2010-12-11 @ 10:19:46
Postat av: martina

hahaha, sant... det händer bara mig & aldrig amelie. orättvisan sitter där den ska!

2010-12-11 @ 16:16:57
URL: http://bemyescapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0